Bądź kreatywny. Wykorzystaj element zaskoczenia i wybierz voice mailing jako oryginalny środek przekazu wiadomości. Udostępnij profesjonalną infolinię.
Powiadomienia o zdarzeniach istotnych dla odbiorcy - zastosowanie znajdują wszędzie tam, gdzie klient oczekuje na informację, np przy prowadzeniu kampanii informacyjnych czy reklamowych.
Informują o terminie odbywającej się konferencji biznesowej, wizycie u lekarza czy godzinie odbioru samochodu z serwisu napraw. Dla klienta jest to komfort, dla firm wzrost efektywności funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Stosowanie odroczonych terminów płatności niemal zawsze wiąże się z opóźnieniami. Informowanie dłużnika o tytule oraz wysokości oczekiwanej wpłaty, czy nawet numerze konta, na które mają trafić pieniądze, pozwala znacznie obniżyć koszty windykacji należności.
Kanał komunikacji marketingowej zachęcający do zapoznania się ze szczegółami nowej oferty, poinformowaniu o specjalnych zniżkach, zaproszenie do kontaktu z przedstawicielem.
Firmy często organizujące imprezy firmowe wiedzą, jak ważne jest dotarcie do wszystkich zaproszonych osób. Bez znaczenia, czy wydarzenie to jest obiadem dla partnerów biznesowych czy spotkaniem dla klientów i pracowników.
Możliwość tworzenia planu dialogu czy drzew IVR pozwala na wykorzystanie SMS-ów głosowych do przeprowadzania badań opinii klientów. SMS voice pozwala na zastąpienie tradycyjnej usługi call center i wyeliminowanie kosztów przeznaczonych na zatrudnienie wykwalifikowanego konsultanta.