Siła bezpośredniego przekazu

Bądź kreatywny. Wykorzystaj element zaskoczenia i wybierz voice mailing jako oryginalny środek przekazu wiadomości. Udostępnij profesjonalną infolinię.

  • Powiadomienia VMS

    Powiadomienia o zdarzeniach istotnych dla odbiorcy - zastosowanie znajdują wszędzie tam, gdzie klient oczekuje na informację, np przy prowadzeniu kampanii informacyjnych czy reklamowych.

  • Przypomnienia VMS

    Informują o terminie odbywającej się konferencji biznesowej, wizycie u lekarza czy godzinie odbioru samochodu z serwisu napraw. Dla klienta jest to komfort, dla firm wzrost efektywności funkcjonowania przedsiębiorstwa.

  • Ponaglenia VMS

    Stosowanie odroczonych terminów płatności niemal zawsze wiąże się z opóźnieniami. Informowanie dłużnika o tytule oraz wysokości oczekiwanej wpłaty, czy nawet numerze konta, na które mają trafić pieniądze, pozwala znacznie obniżyć koszty windykacji należności.

  • Marketing VMS

    Kanał komunikacji marketingowej zachęcający do zapoznania się ze szczegółami nowej oferty, poinformowaniu o specjalnych zniżkach, zaproszenie do kontaktu z przedstawicielem.

  • Zaproszenia VMS

    Firmy często organizujące imprezy firmowe wiedzą, jak ważne jest dotarcie do wszystkich zaproszonych osób. Bez znaczenia, czy wydarzenie to jest obiadem dla partnerów biznesowych czy spotkaniem dla klientów i pracowników.

  • Ankieta VMS

    Możliwość tworzenia planu dialogu czy drzew IVR pozwala na wykorzystanie SMS-ów głosowych do przeprowadzania badań opinii klientów. SMS voice pozwala na zastąpienie tradycyjnej usługi call center i wyeliminowanie kosztów przeznaczonych na zatrudnienie wykwalifikowanego konsultanta.

Przyjrzyj się bliżej TideTelco

INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDETELCO?

Zadzwoń 222 927 901, napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wypełnij pola:

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...