Tysiące połączeń głosowych jednocześnie

Obniż i zredukuj koszty utrzymania Call Center w swojej firmie. Wykorzystaj maksymalnie czas pracy konsultantów dzięki automatycznemu przekierowaniu połączeń.

Przełączenie klienta do konsultanta Call Center po odsłuchaniu komunikatu

Voice Mailing ma szerokie zastosowanie w działalności przedsiębiorstwa. Jest doskonałą formą zwiększenia wykorzystania potencjału i redukcji kosztów utrzymania wewnętrznego Call Center.

Funkcjonalność TideTelco umożliwia nawiązanie kilku tysięcy połączeń głosowych jednocześnie. Jeśli w scenariuszu połączenia umieszczone zostanie odpowiednio zdefiniowane drzewo IVR, po odsłuchaniu komunikatu i wciśnięciu przypisanego mu klawisza w telefonie, zainteresowany klient przełączony zostaje do Call Center firmy.

Zastosowanie Voice Mailingu pozwala na maksymalne wykorzystanie czasu pracy konsultantów wyłącznie na osoby zainteresowane ofertą firmy.

Koszt wysłania jednej wiadomości głosowej jest kilkukrotnie niższy niż połączenie prowadzone przez konsultanta telefonicznego.

Posłuchaj lektorów

Zamiast gotowych nagrań, skorzystaj z syntezatora mowy.

Zostań resellerem

Agencje zachęcamy do sprzedaży usług TideTelco, jako własnych.

Interesuje Cię usługa TideTelco?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...

×

Masz pytania?

Zostaw nam numer telefonu, a oddzwonimy.
×

Zaczekaj. Oddzwonimy do Ciebie!

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.