Funkcjonalność usług TideTelco umożliwia samodzielne tworzenie drzewa IVR i dialplanu.
IVR to interaktywny system obsługi połączeń, przy pomocy którego możemy m.in.:
- przekierować klienta do Call Center – po odsłuchaniu nagrania przy pomocy klawiatury telefonu klient może wybrać opcję „połącz z konsultantem w celu przedstawienia szczegółów”
- przeprowadzić ankietę i poznać preferencje odbiorcy, klient przy pomocy klawiatury ma możliwość wyboru odpowiedzi, wystawienia opinii, oceny jakości usług, itp.
- całkowicie obsłużyć połączenie, klient wybierając odpowiednie klawisze klawiatury odsłuchuje kolejne nagrania, uzyskując interesujące go informacje.
Dialplan - jest to schemat wg. którego nawiązywane są połączenia, określa np.:
- ilość prób nawiązania połączenia
- częstotliwość wydzwaniania numeru
- godziny, w których przesyłane są połączenia głosowe
- przekierowanie połączeń przychodzących względem godzin, np. w godzinach 8 – 16 wszystkie połączenia kierowane są do działu obsługi klienta, po godzinie 16 do osoby pełniącej dyżur
- moment rozpoczęcia nagrywania rozmowy, np. pierwsza sekunda połączenia lub przełączenie do konsultanta.