Interaktywny system połączeń

Zautomatyzuj proces obsługi klienta. Twórz samodzielnie drzewa IVR i dialplany, korzystaj z opcji identyfikacji dzwoniących czy przekierowań połączeń na wybrane numery.

Budowa dialplanu oraz IVR

Funkcjonalność usług TideTelco umożliwia samodzielne tworzenie drzewa IVR i dialplanu.

IVR to interaktywny system obsługi połączeń, przy pomocy którego możemy m.in.:

  • przekierować klienta do Call Center – po odsłuchaniu nagrania przy pomocy klawiatury telefonu klient może wybrać opcję „połącz z konsultantem w celu przedstawienia szczegółów”
  • przeprowadzić ankietę i poznać preferencje odbiorcy, klient przy pomocy klawiatury ma możliwość wyboru odpowiedzi, wystawienia opinii, oceny jakości usług, itp.
  • całkowicie obsłużyć połączenie, klient wybierając odpowiednie klawisze klawiatury odsłuchuje kolejne nagrania, uzyskując interesujące go informacje.

Dialplan - jest to schemat wg. którego nawiązywane są połączenia, określa np.:

  • ilość prób nawiązania połączenia
  • częstotliwość wydzwaniania numeru
  • godziny, w których przesyłane są połączenia głosowe
  • przekierowanie połączeń przychodzących względem godzin, np. w godzinach 8 – 16 wszystkie połączenia kierowane są do działu obsługi klienta, po godzinie 16 do osoby pełniącej dyżur
  • moment rozpoczęcia nagrywania rozmowy, np. pierwsza sekunda połączenia lub przełączenie do konsultanta.

Posłuchaj lektorów

Zamiast gotowych nagrań, skorzystaj z syntezatora mowy.

Interesuje Cię usługa TideTelco?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...

×

Masz pytania?

Zostaw nam numer telefonu, a oddzwonimy.
×

Zaczekaj. Oddzwonimy do Ciebie!

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.