Interaktywny system połączeń

Zautomatyzuj proces obsługi klienta. Twórz samodzielnie drzewa IVR i dialplany, korzystaj z opcji identyfikacji dzwoniących czy przekierowań połączeń na wybrane numery.

Posłuchaj lektorów

Zamiast gotowych nagrań, skorzystaj z syntezatora mowy.

Budowa dialplanu oraz IVR

Funkcjonalność usług TideTelco umożliwia samodzielne tworzenie drzewa IVR i dialplanu.

IVR to interaktywny system obsługi połączeń, przy pomocy którego możemy m.in.:

  • przekierować klienta do Call Center – po odsłuchaniu nagrania przy pomocy klawiatury telefonu klient może wybrać opcję „połącz z konsultantem w celu przedstawienia szczegółów”
  • przeprowadzić ankietę i poznać preferencje odbiorcy, klient przy pomocy klawiatury ma możliwość wyboru odpowiedzi, wystawienia opinii, oceny jakości usług, itp.
  • całkowicie obsłużyć połączenie, klient wybierając odpowiednie klawisze klawiatury odsłuchuje kolejne nagrania, uzyskując interesujące go informacje.

Dialplan - jest to schemat wg. którego nawiązywane są połączenia, określa np.:

  • ilość prób nawiązania połączenia
  • częstotliwość wydzwaniania numeru
  • godziny, w których przesyłane są połączenia głosowe
  • przekierowanie połączeń przychodzących względem godzin, np. w godzinach 8 – 16 wszystkie połączenia kierowane są do działu obsługi klienta, po godzinie 16 do osoby pełniącej dyżur
  • moment rozpoczęcia nagrywania rozmowy, np. pierwsza sekunda połączenia lub przełączenie do konsultanta.

INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDETELCO?

Zadzwoń 222 927 901, napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wypełnij pola:

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...