Sprawne zarządzanie połączeniami

Miej pewność, że klienci uzyskają połączenie z Twoją firmą. Uruchom Wirtualną Centralę Telefoniczną, która umożliwi kompleksowe zarządzanie połączeniami przychodzącymi.

Wirtualna Centrala Telefoniczna

Ułatw kontrahentom i klientom kontakt z firmą, uruchamiając Wirtualną Centralę Telefoniczną, która będzie działać jak samoobsługowy sekretariat.

Szybkie uruchomienie

Nie inwestuj w dodatkową infrastrukturę telekomunikacyjną i sprzęt biurowy. TideTelco Wirtualna Centrala Telefoniczna to komplet niezbędnych funkcji w 1 rozwiązaniu, które możesz uruchomić w kilka minut: zapowiedzi, przekierowania, kolejkowanie połączeń, identyfikacja osób dzwoniących, poczta głosowa i odbiór faksów.

Dla firm o różnej specyfice działania i wielkości

Wirtualna Centrala Telefoniczna to idealne rozwiązanie dla firm i instytucji:

  • szukających sposobu na usprawnienie komunikacji i podniesienie satysfakcji klientów
  • działających w kilku lokalizacjach
  • zatrudniających osoby pracujące w terenie lub z domu
  • nie prowadzących sekretariatu lub chcących odciążyć jego pracowników
  • odbierających wiele telefonów od klientów z zapytaniem o stan realizacji zamówienia
  • prowadzących zapisy na wizyty
  • chcących umożliwić kluczowym klientom połączenie bez czekania lub z dedykowanymi konsultantami
  • chcących grupować połączenia przychodzące wg lokalizacji.

Korzyści

Ustawienie automatycznych powitań i przekierowań połączeń to oszczędność czasu i pieniędzy oraz otwartość na kontakt z osobami zainteresowanymi ofertą, klientami potrzebującymi wsparcia i kontrahentami. Bogata funkcjonalność pomaga wprowadzić innowacyjne udogodnienia, które przypadną do gustu rozmówcom:

  • rozpoznanie osoby dzwoniącej, indywidualne przywitanie po imieniu i przekierowanie do dedykowanego opiekuna
  • automatyczne udzielanie informacji i statusie realizacji zamówienia/zgłoszenia
  • prowadzenie zapisów na wizyty.

Niskie koszty

Brak konieczności inwestycji w dodatkową infrastrukturę telekomunikacyjną i rozliczanie się za wygenerowany ruch to niższe koszty obsługi połączeń głosowych przychodzących i faksów. Nie trzeba kupować tradycyjnej centrali telefonicznej, specjalnych aparatów telefonicznych, ani urządzeń faksowych.

Zarządzanie przez interfejs

Intuicyjny interfejs ułatwia zarządzanie, pozwala szybko dodać lub usunąć numery telefonów działów i pracowników, zapowiedzi i zarządzać opcjami wyboru przez drzewo IVR przedstawione w formie graficznej. Zespół Tide Software wspiera uruchomienie Wirtualnej Centrali Telefonicznej, które można też modyfikować samodzielnie. Obsługa nie wymaga posiadania specjalistycznej wiedzy teleinformatycznej.

Inne usługi TideTelcoKompatybilne rozwiązania

  • Infolinia

    Systemem pracujący w chmurze i obsługujący połączenia przychodzące z określonym planem zapowiedzi (IVR). Więcej
  • Wirtualny Fax

    Wysyłanie i odbieranie faxów przez internet bez żadnego dodatkowego urządzenia. Więcej
  • Fax to Mail

    Wirtualny fax umożliwiający otrzymywanie faksów na skrzynkę email w formie załączników. Więcej
  • Wirtualna Centrala

    Samoobsługowy sekretariat usprawniający komunikację z Klientami i pomiędzy pracownikami firmy. Więcej
  • 1
  • 2

Możliwości Wirtualnej Centrali

  • Unikalne powitanie

    Centrala odtwarza nagrane wcześniej powitanie i pyta z kim ma połączyć lub jaki będzie temat rozmowy. Podłączona do bazy danych o klientach, rozpoznaje rozmówcę i wita "po imieniu".
  • Uwzględnienie dnia i godziny

    W zależności od dnia i godziny wykonywanego połączenia, następuje odtworzenie specjalnego powiadomienia o godzinach pracy, przekierowanie do osób dyżurujących lub/i uruchomienie poczty głosowej.
  • Przekierowania

    Osoba dzwoniąca wybiera tonowo dział firmy lub temat rozmowy i jest przekierowywana na dowolny numer firmowy: komórkowy lub stacjonarny. Połączenie następuje z losowo wybranym pracownikiem działu lub wg zadanej kolejności.
  • Przekierowanie wg lokalizacji

    Rozmowa telefoniczna jest przekierowana do odpowiedniego oddziału firmy lub przedstawiciela na region, po rozpoznaniu numeru kierunkowego rozmówcy lub po podanym numerze klienta.
  • Przechwycenie połączeń

    W przypadku rozmówców, którzy nie wybrali żadnego działu/tematu rozmowy, centrala ponownie informuje o opcjach wyboru lub rozłącza. Może też przełączyć do sekretarki lub losowo wybranej osoby innego działu.
  • Kolejkowanie połączeń

    Jeśli wiele osób dzwoni w tej samej sprawie, centrala kolejkuje połączenia przychodzące, odtwarza dowolne nagranie, podaje przybliżony czas oczekiwania i numer w kolejce.
  • Przekierowania VIP

    Przekierowanie połączeń do wybranych działów lub konkretnych pracowników uzależnione od podania dedykowanego numeru klienta/ numeru PIN.
  • Poczta głosowa

    Pozostawienie wiadomości głosowej dostępne o każdej porze lub uruchamiane poza godzinami pracy biura. Pracownik może otrzymać powiadomienie SMS o pozostawionej wiadomości i odsłuchać zdalnie.
  • Wirtualny Fax

    Jedną z opcji przedstawianych przez centralę może być przesłanie faksu, który zostanie zapisany w pamięci usługi. Fax można odebrać jako e-mail w programie pocztowym lub jako plik przez przeglądarkę internetową.
  • Nagrywanie rozmów

    Centrala może nagrywać wszystkie rozmowy lub tylko z konkretnymi działami, konsultantami lub w przypadku określonych tematów.
  • Informacje o zamówieniu

    W przypadku firm kurierskich, serwisowych i sklepów internetowych, spora część połączeń telefonicznych dotyczy pytań o status realizacji zamówień lub zgłoszeń. Informacja taka jest udzielana automatycznie po podaniu numeru zamówienia/zgłoszenia.
  • Zapisy na wizytę

    Samoobsługowy sekretariat prowadzi zapisy na wizyty np. w salonie urody lub placówce medycznej, przyjmuje rezygnacje (również przez SMS) lub zmianę terminów. Wysyła też SMS lub e-mail z ustalonym terminem.
  • Darmowe połączenia

    Bezpłatne wewnętrzne połączenia głosowe dla pracowników, nawet różnych oddziałów z wykorzystaniem telefonii VoIP.

Interesuje Cię usługa TideTelco?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...

×

Masz pytania?

Zostaw nam numer telefonu, a oddzwonimy.
×

Zaczekaj. Oddzwonimy do Ciebie!

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.