Połączenia kontrolowane

Wykorzystaj nowoczesną technologię i wybierz usługę, w ramach której będziesz mieć dostęp do rozbudowanych raportów i statystyk połączeń.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJONALNOŚCI INFOLINII



  • Efektywna od 1 do ponad 20 konsultantów.
  • Obsługa kilku infolinii.
  • Automatyczne przekierowanie IVR (statyczne i dynamiczne).
  • System autoryzacji dzwoniącego przez PIN.
  • Informacja o liczbie osób w kolejce na połączenie.
  • Numer GSM, stacjonarny i specjalny 800, 801.
  • Łączenie infolinii z kampaniami outbound
  • Łączenie infolinii z SMS, MMS, E-mail, videochat i Messenger.
  • Dostęp do szczegółowych raportów

    Dla każdego połączenia generowany jest szczegółowy raport, m.in. z informacjami o dacie i godzinie nawiązania rozmowy, czasie jej trwania, ścieżce jaką przebył klient, odsłuchanych komunikatach itp.

    Na raporty spojrzeć można pod kątem całościowym lub pojedynczego połączenia. Na ich podstawie analizować historię połączeń z konkretnym działem, badać najczęstsze przyczyny kontaktu z działem, obłożenie poszczególnych działów i pracowników rozmowami, również z podziałem na dni tygodnia i konkretne godziny.

    INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDETELCO?

    Zadzwoń 222 927 901, napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wypełnij pola:

    Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...