Automatyczne przekierowanie rozmowy przychodzącej

Podnieś jakość swoich usług i prestiż firmy. Stwórz swoje własne wirtualne biuro i bądź zawsze dostępny dla swoich klientów.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJONALNOŚCI INFOLINII



  • Efektywna od 1 do ponad 20 konsultantów.
  • Obsługa kilku infolinii.
  • Automatyczne przekierowanie IVR (statyczne i dynamiczne).
  • System autoryzacji dzwoniącego przez PIN.
  • Informacja o liczbie osób w kolejce na połączenie.
  • Numer GSM, stacjonarny i specjalny 800, 801.
  • Łączenie infolinii z kampaniami outbound
  • Łączenie infolinii z SMS, MMS, E-mail, videochat i Messenger.
  • Przekierowanie połączeń na dowolną ilość numerów firmowych

    Możliwe jest przekierowanie połączeń na dowolną ilość numerów firmowych – stacjonarnych i komórkowych, w tym również do specjalistów pracujących zdalnie.

    Wszystkie połączenia przychodzące przekierowane są na wskazane przez klienta firmowe numery telefonów. Połączenia z infolinii kierowane mogą być na dowolną liczbę numerów stacjonarnych lub/i komórkowych.

    Przekierowanie połączeń z Infolinii nie ma wpływu na dotychczasową funkcjonalność numerów, pracownicy w dalszym ciągu swobodnie mogą z nich korzystać – wykonywać i odbierać rozmowy.

    INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDETELCO?

    Zadzwoń 222 927 901, napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wypełnij pola:

    Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...