Infolinia TideTelco jest unikalnym rozwiązaniem, ponieważ przy wykorzystaniu jednego dedykowanego numeru umożliwia obsługę komunikacji wychodzącej, jak i przychodzącej w postaci: połączeń głosowych, VMS, SMS, MMS i fax.
W ramach Infolinii udostępniamy numer telefonu, który firma może przekazać jako główny numer do kontaktu. Klienci przedsiębiorstwa mogą się z nim łączyć w celu uzyskania pomocy, a firma z niego korzystająca, używać do przesyłania masowych komunikatów SMS lub Voice SMS np.:
- „Przypominamy o umówionej konsultacji lekarskiej dn. 12 lipca. W celu odwołania lub przełożenia wizyty oddzwoń. Pozdrawiamy, Centrum Zdrowia.”
- „Dn. 5 lipca kończy Ci się polisa ubezpieczeniowa samochodu. Wybierz 1, jeżeli chcesz żeby nasz pracownik złożył Ci ofertę odnowienia polisy.”
- „Przypominamy o zaległej płatności za fakturę nr. 13/05/14. W celu ustalenia szczegółów oddzwoń.”
- „10 sierpnia kończy się ważność badań technicznych Twojego samochodu. Oddzwoń, aby umówić się na przegląd.” itd.
Wykorzystanie tej formy komunikacji pozwala na precyzyjne dopasowanie się do potrzeb klienta i daje mu swobodę kontaktu z firmą.
W puli numerów udostępnianych w ramach usług TideTelco znajdują się tzw. numery złote i srebrne, które zapewniają użytkownikowi:
- wyróżnienie się wśród zwykłych numerów telefonii komórkowej
- szybkie kojarzenie posiadacza numeru przez osoby stykające się z reklamami lub ogłoszeniami zawierającymi taki numer
- łatwość zapamiętania numeru
- prestiż i wiarygodność.