Zarządzanie jakością pracy telefonicznej obsługi klienta

Miej pełną kontrolę nad pracą konsultantów telefonicznych Twojej infolinii. Nagrywaj połączenia i usprawnij proces obsługi klienta w Twojej firmie.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJONALNOŚCI INFOLINII



  • Efektywna zarówno przy 1, jak i ponad 4 000 połączeń jednocześnie.
  • Obsługa kilku infolinii.
  • Automatyczne przekierowanie IVR (statyczne i dynamiczne).
  • System autoryzacji dzwoniącego przez PIN.
  • Informacja o liczbie osób w kolejce na połączenie.
  • Numer GSM, stacjonarny i specjalny 800, 801.
  • Łączenie infolinii z kampaniami outbound
  • Łączenie infolinii z SMS, MMS, E-mail, videochat i Messenger.
  • Możliwość nagrywania połączeń

    Rejestrowanie połączeń to bardzo istotny aspekt obsługi klienta, pozwalający na pełną kontrolę nad jakością pracy konsultantów telefonicznych w firmie oraz zapewnia poczucie bezpieczeństwa osobie dzwoniącej. Możliwość odszukania wykonanej rozmowy telefonicznej znacznie ułatwia proces obsługi reklamacji, stanowiący niezbędny element umów zawieranych przez telefon lub rejestracji danych nowych klientów (zgodnie z RODO).

    System rejestracji połączeń obsługuje nagrywanie połączeń przychodzących i wychodzących. Funkcjonalność systemu umożliwia:

    • odszukanie nagranej rozmowy na podstawie wielu kryteriów, m.in.: daty i godziny połączenia, numeru telefonu, id użytkownika obsługującego połączenia
    • rozpoczęcie oraz zakończenie nagrywania we wskazanym przez klienta momencie rozmowy, np. od pierwszej sekundy połączenia, po przekierowaniu rozmowy na określony numer
    • możliwość archiwizacji w systemie obsługi Infolinii TideTelco.

    INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDETELCO?

    Zadzwoń 222 927 901, napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wypełnij pola:

    Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...