Rejestrowanie połączeń to bardzo istotny aspekt obsługi klienta, pozwalający na pełną kontrolę nad jakością pracy konsultantów telefonicznych w firmie oraz zapewnia poczucie bezpieczeństwa osobie dzwoniącej. Możliwość odszukania wykonanej rozmowy telefonicznej znacznie ułatwia proces obsługi reklamacji, stanowiący niezbędny element umów zawieranych przez telefon lub rejestracji danych nowych klientów (zgodnie z RODO).
System rejestracji połączeń obsługuje nagrywanie połączeń przychodzących i wychodzących. Funkcjonalność systemu umożliwia:
- odszukanie nagranej rozmowy na podstawie wielu kryteriów, m.in.: daty i godziny połączenia, numeru telefonu, id użytkownika obsługującego połączenia
- rozpoczęcie oraz zakończenie nagrywania we wskazanym przez klienta momencie rozmowy, np. od pierwszej sekundy połączenia, po przekierowaniu rozmowy na określony numer
- możliwość archiwizacji w systemie obsługi Infolinii TideTelco.