Zarządzanie jakością pracy telefonicznej obsługi klienta

Miej pełną kontrolę nad pracą konsultantów telefonicznych Twojej infolinii. Nagrywaj połączenia i usprawnij proces obsługi klienta w Twojej firmie.

Możliwość nagrywania połączeń

Rejestrowanie połączeń to bardzo istotny aspekt obsługi klienta, pozwalający na pełną kontrolę nad jakością pracy konsultantów telefonicznych w firmie oraz zapewnia poczucie bezpieczeństwa osobie dzwoniącej. Możliwość odszukania wykonanej rozmowy telefonicznej znacznie ułatwia proces obsługi reklamacji, stanowiący niezbędny element umów zawieranych przez telefon lub rejestracji danych nowych klientów (zgodnie z RODO).

System rejestracji połączeń obsługuje nagrywanie połączeń przychodzących i wychodzących. Funkcjonalność systemu umożliwia:

  • odszukanie nagranej rozmowy na podstawie wielu kryteriów, m.in.: daty i godziny połączenia, numeru telefonu, id użytkownika obsługującego połączenia
  • rozpoczęcie oraz zakończenie nagrywania we wskazanym przez klienta momencie rozmowy, np. od pierwszej sekundy połączenia, po przekierowaniu rozmowy na określony numer
  • możliwość archiwizacji w systemie obsługi Infolinii TideTelco.

INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDETELCO?

Zadzwoń 222 927 901, napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wypełnij pola:

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...