Zarządzanie jakością pracy telefonicznej obsługi klienta

Miej pełną kontrolę nad pracą konsultantów telefonicznych Twojej infolinii. Nagrywaj połączenia i usprawnij proces obsługi klienta w Twojej firmie.

Możliwość nagrywania połączeń

Rejestrowanie połączeń to bardzo istotny aspekt obsługi klienta, pozwalający na pełną kontrolę nad jakością pracy konsultantów telefonicznych w firmie oraz zapewnia poczucie bezpieczeństwa osobie dzwoniącej. Możliwość odszukania wykonanej rozmowy telefonicznej znacznie ułatwia proces obsługi reklamacji, stanowiący niezbędny element umów zawieranych przez telefon lub rejestracji danych nowych klientów (zalecenie GIODO).

System rejestracji połączeń obsługuje nagrywanie połączeń przychodzących i wychodzących. Funkcjonalność systemu umożliwia:

  • odszukanie nagranej rozmowy na podstawie wielu kryteriów, m.in.: daty i godziny połączenia, numeru telefonu, id użytkownika obsługującego połączenia
  • rozpoczęcie oraz zakończenie nagrywania we wskazanym przez klienta momencie rozmowy, np. od pierwszej sekundy połączenia, po przekierowaniu rozmowy na określony numer
  • możliwość archiwizacji w systemie obsługi Infolinii TideTelco.

Interesuje Cię usługa TideTelco?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...

×

Masz pytania?

Zostaw nam numer telefonu, a oddzwonimy.
×

Zaczekaj. Oddzwonimy do Ciebie!

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.