Automatyczna identyfikacja klienta

Rozpoznaj klienta już na etapie nawiązywania połączenia i dopasuj do niego odpowiednią ścieżkę komunikacji.

Możliwość identyfikacji połączeń przychodzących

TideTelco daje możliwość integracji systemu klienta z aplikacją do obsługi Infolinii.

Integracja systemów tworzy wiele możliwości, m.in. pozwala na rozpoznanie osoby dzwoniącej już na poziomie próby nawiązania połączenia. W takim wypadku użytkownik Infolinii TideTelco ma możliwość zdefiniowania dwóch scenariuszy przekierowania połączeń, np. obecni klienci kierowani są bezpośrednio do działu obsługi, a osoby spoza bazy danych użytkownika, np. do działu sprzedaży lub odtwarzany jest im komunikat o braku uprawnień do uzyskania połączenia.

Funkcjonalność ta pozwala na maksymalne usprawnienie procesu telefonicznej obsługi klienta.

INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDETELCO?

Zadzwoń 222 927 901, napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wypełnij pola:

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...