Automatyczna identyfikacja klienta

Rozpoznaj klienta już na etapie nawiązywania połączenia i dopasuj do niego odpowiednią ścieżkę komunikacji.

Możliwość identyfikacji połączeń przychodzących

TideTelco daje możliwość integracji systemu klienta z aplikacją do obsługi Infolinii.

Integracja systemów tworzy wiele możliwości, m.in. pozwala na rozpoznanie osoby dzwoniącej już na poziomie próby nawiązania połączenia. W takim wypadku użytkownik Infolinii TideTelco ma możliwość zdefiniowania dwóch scenariuszy przekierowania połączeń, np. obecni klienci kierowani są bezpośrednio do działu obsługi, a osoby spoza bazy danych użytkownika, np. do działu sprzedaży lub odtwarzany jest im komunikat o braku uprawnień do uzyskania połączenia.

Funkcjonalność ta pozwala na maksymalne usprawnienie procesu telefonicznej obsługi klienta.

Interesuje Cię usługa TideTelco?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...

×

Masz pytania?

Zostaw nam numer telefonu, a oddzwonimy.
×

Zaczekaj. Oddzwonimy do Ciebie!

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.