Automatyczna identyfikacja klienta

Rozpoznaj klienta już na etapie nawiązywania połączenia i dopasuj do niego odpowiednią ścieżkę komunikacji.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJONALNOŚCI INFOLINII



  • Efektywna zarówno przy 1, jak i ponad 4 000 połączeń jednocześnie.
  • Obsługa kilku infolinii.
  • Automatyczne przekierowanie IVR (statyczne i dynamiczne).
  • System autoryzacji dzwoniącego przez PIN.
  • Informacja o liczbie osób w kolejce na połączenie.
  • Numer GSM, stacjonarny i specjalny 800, 801.
  • Łączenie infolinii z kampaniami outbound
  • Łączenie infolinii z SMS, MMS, E-mail, videochat i Messenger.
  • Możliwość identyfikacji połączeń przychodzących

    TideTelco daje możliwość integracji systemu klienta z aplikacją do obsługi Infolinii.

    Integracja systemów tworzy wiele możliwości, m.in. pozwala na rozpoznanie osoby dzwoniącej już na poziomie próby nawiązania połączenia. W takim wypadku użytkownik Infolinii TideTelco ma możliwość zdefiniowania dwóch scenariuszy przekierowania połączeń, np. obecni klienci kierowani są bezpośrednio do działu obsługi, a osoby spoza bazy danych użytkownika, np. do działu sprzedaży lub odtwarzany jest im komunikat o braku uprawnień do uzyskania połączenia.

    Funkcjonalność ta pozwala na maksymalne usprawnienie procesu telefonicznej obsługi klienta.

    INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDETELCO?

    Zadzwoń 222 927 901, napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wypełnij pola:

    WYPEŁNIJ FORMULARZ
    Uzupełniając poniższy formularz zgadzasz się na kontakt ze strony Tide Software wybranym kanałem komunikacji [email/telefon] w celu jednorazowego przedstawienia oferty TIDE

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ 

    * Pole obowiązkowe 

    Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...