Wielokanałowość komunikacji kluczem skutecznego kontaktu z klientem

Bądź w stałym kontakcie z odbiorcą, niezależnie od miejsca i urządzenia z jakiego korzysta. Zarządzaj różnymi kanałami komunikacji w obrębie jednej usługi.

Możliwość zintegrowania infolinii z innymi kanałami komunikacji, w tym: SMS, MMS, VMS, Fax oraz E-mail

Aplikacja do obsługi Infolinii TideTelco to narzędzie umożliwiające zarządzanie różnymi kanałami komunikacji w tym SMS, MMS, VMS, Fax oraz E-mail. Wsparcie działu sprzedaży masową wysyłką SMS z informacją o nowej promocji dedykowanej stałym klientom, może znacznie zwiększyć ilość składanych zamówień. Cały proces można maksymalnie zautomatyzować - wysłanie SMS z numerem infolinii w polu nadawcy pozwoli osobom zainteresowanym oddzwonić bezpośrednio do działu sprzedaży czy obsługi zamówień. Odpowiednio skonfigurowane połączenia przychodzące pozwolą na obsługę każdego zamówienia.

Wysyłkę SMS/E-mail wykorzystać można również do automatycznego potwierdzenia ustaleń rozmowy telefonicznej, np. złożonego zamówienia, umówionego spotkania, wizyty.

Interesuje Cię usługa TideTelco?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...

×

Masz pytania?

Zostaw nam numer telefonu, a oddzwonimy.
×

Zaczekaj. Oddzwonimy do Ciebie!

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.