Wielokanałowość komunikacji kluczem skutecznego kontaktu z klientem

Bądź w stałym kontakcie z odbiorcą, niezależnie od miejsca i urządzenia z jakiego korzysta. Zarządzaj różnymi kanałami komunikacji w obrębie jednej usługi.

Możliwość zintegrowania infolinii z innymi kanałami komunikacji, w tym: SMS, MMS, VMS, Fax oraz E-mail

Aplikacja do obsługi Infolinii TideTelco to narzędzie umożliwiające zarządzanie różnymi kanałami komunikacji w tym SMS, MMS, VMS, Fax oraz E-mail. Wsparcie działu sprzedaży masową wysyłką SMS z informacją o nowej promocji dedykowanej stałym klientom, może znacznie zwiększyć ilość składanych zamówień. Cały proces można maksymalnie zautomatyzować - wysłanie SMS z numerem infolinii w polu nadawcy pozwoli osobom zainteresowanym oddzwonić bezpośrednio do działu sprzedaży czy obsługi zamówień. Odpowiednio skonfigurowane połączenia przychodzące pozwolą na obsługę każdego zamówienia.

Wysyłkę SMS/E-mail wykorzystać można również do automatycznego potwierdzenia ustaleń rozmowy telefonicznej, np. złożonego zamówienia, umówionego spotkania, wizyty.

INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDETELCO?

Zadzwoń 222 927 901, napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wypełnij pola:

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...