Zautomatyzowany proces obsługi klienta

Twórz samodzielnie drzewa IVR i dialplany. Identyfikuj dzwoniących, przekierowuj połączenia na wybrane numery i zyskaj całkowitą kontrolę nad połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJONALNOŚCI INFOLINII



  • Efektywna zarówno przy 1, jak i ponad 4 000 połączeń jednocześnie.
  • Obsługa kilku infolinii.
  • Automatyczne przekierowanie IVR (statyczne i dynamiczne).
  • System autoryzacji dzwoniącego przez PIN.
  • Informacja o liczbie osób w kolejce na połączenie.
  • Numer GSM, stacjonarny i specjalny 800, 801.
  • Łączenie infolinii z kampaniami outbound
  • Łączenie infolinii z SMS, MMS, E-mail, videochat i Messenger.
  • Możliwość budowy drzewa poleceń tzw. IVR oraz dialplanu

    Funkcjonalność Infolinii TideTelco umożliwia samodzielne tworzenie drzewa IVR i dialplanu.

    IVR to interaktywny system obsługi osoby dzwoniącej, pozwalający znacznie zautomatyzować proces obsługi klienta. Przy pomocy drzewa IVR można m.in.:

    • zidentyfikować osobę dzwoniącą np. prosząc ją o wprowadzenie dedykowanego numeru klienta, a następnie przekierować połączenie do odpowiedniej osoby opiekującej się nim (również na telefon komórkowy pracownika będącego poza biurem)
    • automatycznie przekierować połączenia przychodzące do odpowiedniego działu, klient nawiązując połączenie przy pomocy klawiatury telefonu ma możliwość wyboru działu, z którym chce uzyskać połączenie
    • całkowicie obsłużyć połączenie, klient wybierając odpowiednie klawisze klawiatury odsłuchuje kolejne nagrania, uzyskując interesujące go informacje.

    Dialplan jest to schemat, wg. którego nawiązywane/przekierowywane są połączenia wychodzące i przychodzące, określa np.:

    • ilość prób nawiązania połączenia
    • częstotliwość wydzwaniania numeru w przypadkach gdy w trakcie pierwszej próby numer jest zajęty bądź nie odpowiada
    • godziny, w których mogą być nawiązywane połączenia głosowe
    • przekierowanie połączeń względem godzin, np. w godzinach 8 – 16 wszystkie połączenia kierowane są do działu obsługi klienta, po godzinie 16 do osoby pełniącej dyżur (na telefon stacjonarny, bądź komórkowy)
    • moment rozpoczęcia nagrywania rozmowy, np. pierwsza sekunda połączenia lub przekierowanie do konkretnego działu.

    INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDETELCO?

    Zadzwoń 222 927 901, napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wypełnij pola:

    WYPEŁNIJ FORMULARZ
    Uzupełniając poniższy formularz zgadzasz się na kontakt ze strony Tide Software wybranym kanałem komunikacji [email/telefon] w celu jednorazowego przedstawienia oferty TIDE

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ 

    * Pole obowiązkowe 

    Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...