Dołącz

Interaktywna obsługa klientów

Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom Twoich Klientów i udostępnij swoją własną infolinię. Wybierz system pracujący w chmurze, którego uruchomienie nie wymaga inwestycji w sprzęt i oprogramowanie.

Infolinia TideTelco jest systemem pracującym w chmurze (cloud) i obsługującym połączenia przychodzące z określonym planem zapowiedzi (IVR).

Szybkie uruchomienie

Uruchomienie tradycyjnej infolinii z reguły jest drogie i czasochłonne. Wymaga również przygotowania kosztownej infrastruktury technicznej. Infolinia TideTelco jest gotowym rozwiązaniem z możliwością szybkiego wdrożenia bez konieczności ingerencji w dotychczasowe rozwiązania telekomunikacyjne firmy.

Działanie infolinii

Infolinia TideTelco bazuje na 9 cyfrowym numerze komórkowym, który przekazany jest do kontaktu klientom użytkownika usługi. Wszystkie połączenia przychodzące przekierowywane są na wskazane przez użytkownika numery firmowe (stacjonarne lub komórkowe). Przekierowanie do odpowiedniego działu/ specjalisty następuje po wciśnięciu przez klienta odpowiedniego klawisza w telefonie. (Informacja na temat przypisania numerów odtwarzana jest po nawiązaniu połączenia).

Niskie koszty

Jedyne koszty, jakie ponosi firma to opłata za przekierowanie połączenia na numer firmowy. Ceny zaczynają się już od 0,039 PLN/min. Oznacza to, że z dnia na dzień, bez zobowiązań, bez inwestycji, można udostępnić swoim kontrahentom dostęp do infolinii z każdego miejsca na świecie i z każdego rodzaju telefonu. Infolinia TideTelco jest na tyle elastycznym i skalowalnym produktem, że nie ma znaczenia, czy spodziewamy się 20, czy 10.000 przychodzących połączeń dziennie.

Inne usługi TideTelcoKompatybilne rozwiązania

  • Infolinia

    Systemem pracujący w chmurze i obsługujący połączenia przychodzące z określonym planem zapowiedzi (IVR). Więcej
  • Wirtualny Fax

    Wysyłanie i odbieranie faxów przez internet bez żadnego dodatkowego urządzenia. Więcej
  • Fax to Mail

    Wirtualny fax umożliwiający otrzymywanie faksów na skrzynkę email w formie załączników. Więcej
  • Wirtualna Centrala

    Samoobsługowy sekretariat usprawniający komunikację z Klientami i pomiędzy pracownikami firmy. Więcej
  • Voice Mailing

    Automatyczne powiadomienia głosowe, wysyłane na numery komórkowe i stacjonarne. Więcej
  • Fax Mailing

    Wysyłka faksów przez interent, umożliwiająca dostarczenie wiadomości do wielu odbiorców w bardzo krótkim czasie. Więcej
  • Mail to Fax

    Nowoczesne narzędzie do wysyłania faxów przez internet na tradycyjne urządzenia faksowe. Więcej
  • SIP Trunk

    Wielokanałowe łącze umożliwiające obsługę wielu połączeń przychodzących i wychodzących. Więcej
  • 1

Możliwości infolinii

  • Wybierz prestiżowy numer komórkowy jako numer Infolinii, na który mogą dzwonić klienci. Wysyłaj z tego samego numeru wiadomości SMS, MMS lub powiadomienia głosowe.
    Więcej
  • Rozbuduj Infolinię o identyfikację klienta i automatyczne reguły przekierowań do odpowiednich działów z uwzględnieniem godzin pracy działów lub częstotliwości wydzwaniania numeru.
    Więcej
  • Kontroluj jakość obsługi klienta Infolinii zapisując rozmowy. Archiwizuj nagrania w bazie TideTelco, by w razie potrzeby szybko odszukać je po wielu kryteriach wyszukiwania.
    Więcej
  • Wskaż dowolną ilość numerów firmowych: stacjonarnych i komórkowych, na które mogą być kierowane połączenia z Infolinii. Zaangażuj do obsługi klienta pracowników zdalnych.
    Więcej
  • Zintegruj system klienta z rozwiązaniem TidePlatform.com do obsługi Infolinii. Zidentyfikuj dzięki temu osobę dzwoniącą i przekieruj do działu obsługi lub sprzedaży.
    Więcej
  • Analizuj historię połączeń z konkretnym działem, daty i godziny nawiązania rozmów i ścieżkę przebytą przez klienta. Sprawdź najczęstsze przyczyny kontaktu oraz obłożenie działów.
    Więcej
  • Prowadź Infolinię i wysyłaj: SMSy, MMSy, VMSy, Faksy oraz E-maile. Wszystko w oparciu o jedną bazę i wspólne listy adresowe. Jedno narzędzie TidePlatform.com to też prostsze raportowanie.
    Więcej
  • Przygotuj oryginalne nagranie, które zostanie odtworzone w momencie połączenia z Infolinią.
    Więcej

Przyjrzyj się bliżej TideTelco Infolinia

Interesuje Cię usługa TideTelco?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...

×

Masz pytania?

Zostaw nam numer telefonu, a oddzwonimy.
×

Zaczekaj. Oddzwonimy do Ciebie!

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.