Uruchomienie tradycyjnej infolinii z reguły jest drogie i czasochłonne. Wymaga również przygotowania kosztownej infrastruktury technicznej. Infolinię TideTelco uruchomisz w ciągu 1 dnia roboczego. Nie musisz inwestować w sprzęt i oprogramowanie. Co więcej, Twoje dane będą bezpieczne, ponieważ przechowywujemy je w Polsce zgodnie ze wszystkimi wymaganiami RODO.
Infolinia TideTelco to rozwiązanie, które jest efektywne zarówno dla małych firm, które mają jedną osobę do obsługi klienta, jak również dla dużych działów BOK z ponad 20 konsultantami. Wybierz rodzaj, który odpowiada Twoim potrzebom:
Infolinia TideTelco bazuje na numerze stacjonarnym lub 9 cyfrowym numerze komórkowym, który przekazany jest do kontaktu klientom użytkownika usługi. W usłudze udostępnione są numery ze wszystkich stref numeracyjnych. Istnieje również możlwiość uruchomienia infolinii na obecnym numerze użytkownika. Wszystkie połączenia przychodzące przekierowywane są na wskazane przez użytkownika numery firmowe (stacjonarne lub komórkowe). Przekierowanie do odpowiedniego działu / specjalisty następuje po wciśnięciu przez klienta odpowiedniego klawisza w telefonie. (Informacja na temat przypisania numerów odtwarzana jest po nawiązaniu połączenia).
Jedyne koszty, jakie ponosi firma to opłata za przekierowanie połączenia na numer firmowy. Ceny zaczynają się już od 49 PLN miesięcznie. Oznacza to, że z dnia na dzień, bez zobowiązań, bez inwestycji, można udostępnić swoim kontrahentom dostęp do infolinii z każdego miejsca na świecie i z każdego rodzaju telefonu. Infolinia TideTelco jest na tyle elastycznym i skalowalnym produktem, że nie ma znaczenia, czy spodziewasz się 10, 100, czy 4 000 połączeń jednocześnie - obsłużymy je wszystkie.