INFOLINIA OD TIDE SOFTWARE

Telefoniczna obsługa klienta szyta na miarę biznesu każdej wielkości.

Uruchom infolinię w chmurze i korzystaj z innowacyjnych narzędzi w jednym miejscu online – Tide Platform. Infolinia TideTelco to system, który obsługuje połączenia przychodzące z automatycznym przekierowaniem od odpowiednich osób (IVR).



Szybkie uruchomienie

Uruchomienie tradycyjnej infolinii z reguły jest drogie i czasochłonne. Wymaga również przygotowania kosztownej infrastruktury technicznej. Infolinię TideTelco uruchomisz w ciągu 1 dnia roboczego. Nie musisz inwestować w sprzęt i oprogramowanie. Co więcej, Twoje dane będą bezpieczne, ponieważ przechowywujemy je w Polsce zgodnie ze wszystkimi wymaganiami RODO.

Rodzaje infolinii

Infolinia TideTelco to rozwiązanie, które jest efektywne zarówno dla małych firm, które mają jedną osobę do obsługi klienta, jak również dla dużych działów BOK z ponad 20 konsultantami. Wybierz rodzaj, który odpowiada Twoim potrzebom:

  • INFOLINIA MINI - dla firm jednoosobowych lub mających do 5 osób zajmujących się obsługą klienta.
  • INFOLINIA STANDARD - dla firm posiadających w dziale obsługi klienta od 6 do 20 osób.
  • INFOLINIA ENTERPRISE - dla obsługi klienta w wielkości powyżej 20 konsultantów.
  • Działanie infolinii

    Infolinia TideTelco bazuje na numerze stacjonarnym lub 9 cyfrowym numerze komórkowym, który przekazany jest do kontaktu klientom użytkownika usługi. W usłudze udostępnione są numery ze wszystkich stref numeracyjnych. Istnieje również możlwiość uruchomienia infolinii na obecnym numerze użytkownika. Wszystkie połączenia przychodzące przekierowywane są na wskazane przez użytkownika numery firmowe (stacjonarne lub komórkowe). Przekierowanie do odpowiedniego działu / specjalisty następuje po wciśnięciu przez klienta odpowiedniego klawisza w telefonie. (Informacja na temat przypisania numerów odtwarzana jest po nawiązaniu połączenia).

    Niskie koszty

    Jedyne koszty, jakie ponosi firma to opłata za przekierowanie połączenia na numer firmowy. Ceny zaczynają się już od 49 PLN miesięcznie. Oznacza to, że z dnia na dzień, bez zobowiązań, bez inwestycji, można udostępnić swoim kontrahentom dostęp do infolinii z każdego miejsca na świecie i z każdego rodzaju telefonu. Infolinia TideTelco jest na tyle elastycznym i skalowalnym produktem, że nie ma znaczenia, czy spodziewasz się 10, 100, czy 4 000 połączeń jednocześnie - obsłużymy je wszystkie.

    NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJONALNOŚCI INFOLINII



  • Efektywna zarówno przy 1, jak i ponad 4 000 połączeń jednocześnie.
  • Obsługa kilku infolinii.
  • Automatyczne przekierowanie IVR (statyczne i dynamiczne).
  • System autoryzacji dzwoniącego przez PIN.
  • Informacja o liczbie osób w kolejce na połączenie.
  • Numer GSM, stacjonarny i specjalny 800, 801.
  • Łączenie infolinii z kampaniami outbound
  • Łączenie infolinii z SMS, MMS, E-mail, videochat i Messenger.
  • Dodatkowe możliwości

    • Wybierz prestiżowy numer komórkowy jako numer Infolinii, na który mogą dzwonić klienci. Wysyłaj z tego samego numeru wiadomości SMS, MMS lub powiadomienia głosowe.
      Więcej
    • Rozbuduj Infolinię o automatyczne reguły przekierowań do odpowiednich działów z uwzględnieniem godzin pracy działów lub częstotliwości wydzwaniania numeru.
      Więcej
    • Kontroluj jakość obsługi klienta Infolinii zapisując rozmowy. Archiwizuj nagrania w bazie TideTelco, by w razie potrzeby szybko odszukać je po wielu kryteriach wyszukiwania.
      Więcej
    • Wskaż dowolną ilość numerów firmowych: stacjonarnych i komórkowych, na które mogą być kierowane połączenia z Infolinii. Zaangażuj do obsługi klienta pracowników zdalnych.
      Więcej
    • Zintegruj system klienta z rozwiązaniem TidePlatform.com do obsługi Infolinii. Zidentyfikuj dzięki temu osobę dzwoniącą i przekieruj do działu obsługi lub sprzedaży.
      Więcej
    • Analizuj historię połączeń z konkretnym działem oraz ścieżkę przebytą przez klienta. Sprawdź najczęstsze przyczyny kontaktu oraz obłożenie działów.
      Więcej
    • Połącz infolinię z komunikacją przez: SMS, MMS, VMS, E-mail videochat oraz Messenger. Wszystko w oparciu o jedną bazę w jednym miejscu online - Tide Platform.
      Więcej
    • Przygotuj oryginalne nagranie, które zostanie odtworzone w momencie połączenia z Infolinią.
      Więcej

    Przyjrzyj się bliżej TideTelco Infolinia

    INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDETELCO?

    Zadzwoń 222 927 901, napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wypełnij pola:

    WYPEŁNIJ FORMULARZ
    Uzupełniając poniższy formularz zgadzasz się na kontakt ze strony Tide Software wybranym kanałem komunikacji [email/telefon] w celu jednorazowego przedstawienia oferty TIDE

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ 

    * Pole obowiązkowe 

    Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...