Priorytetowe narzędzie w kontaktach z klientami

Zwiększ efektywność twojego przedsiębiorstwa, usprawnij komunikację marketingową. Rozbuduj Twój system ERP o kolejne funkcje i wysyłaj automatyczne wiadomości VMS/Fax.

Dla popularnych systemów ERP

Systemy ERP to bogactwo funkcji i zapisywanych danych. Kolejnym wymiarem ich funkcjonowania może być wysyłka VMS/Fax dzięki, której automatyczne komunikaty podniosą sprawność całej firmy.

Powiadomienie VMS-em / Faksem o zdarzeniach istotnych dla odbiorcy

Wiadomości głosowe, przesyłane wprost na telefon komórkowy lub stacjonarny, mogą znaleźć zastosowanie wszędzie tam, gdzie Klient oczekuje na informację np., aby zgłosić się po odbiór oddanego do naprawy urządzenia, czy też zamówionego towaru. TideTelco pozwala automatycznie przesłać wiadomość, gdy tylko zaistnieje wybrane zdarzenie (zmiana statusu zamówienia, informacja o wykonaniu naprawy, wpływie środków na konto bankowe itp.). Takie zastosowanie podnosi znacznie sprawność obsługi Klienta i wpływa na wzrost jego zadowolenia. Odbiór informacji za pomocą faksu jest szczególnie przydatny w komunikacji w środowisku biznesowym.

Przykłady zastosowań

Zamówienia i handel

  • informowanie o stanie złożonego zamówienia
  • informacja o fakcie wystawienia faktury
  • informacja o wykonanym obrocie i marży w wybranym okresie (np. dzień, tydzień lub miesiąc).

Windykacja

  • informacja o stanie zadłużenia
  • wezwania do zapłaty
  • informacja o zbliżającym się terminie płatności
  • informacja o nieopłaconej fakturze.

System lojalnościowy

  • przesyłanie informacji o promocjach
  • informacja o zmianie poziomu rabatowego
  • informacja o saldzie punktów systemu lojalnościowego.

Usługi serwisowe

  • powiadomienie o szczegółach wykonanej naprawy (np. wymienione części) i zaproszenie po odbiór serwisowanego przedmiotu
  • przypomnienie o terminie kolejnego przeglądu.

Sieci handlowo-usługowe

  • informowanie o stanie realizacji zamówień wewnętrznych
  • informowanie placówek o zmianach oferty, cennika, procedur.

Agencje badawcze

  • przeprowadzanie analizy satysfakcji konsumentów
  • badania ankietowe.

Współpracujące systemy ERP

TidePlatform.com można zintegrować z systemami ERP, np. producentów SAP czy Comarch.

Interesuje Cię usługa TideTelco?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...

×

Masz pytania?

Zostaw nam numer telefonu, a oddzwonimy.
×

Zaczekaj. Oddzwonimy do Ciebie!

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.