Raporty doręczeń

TideTelco gwarantuje klientom możliwość uzyskania szczegółowych raportów z przeprowadzanych kampanii głosowych i faksowych.

  • W przypadku wiadomości głosowych system raportów doręczeń opiera się na systemie DLR i CDR (średni miesięczny procent zwrotów raportów doręczeń - 100%).
  • System CDR odpowiada za nawiązanie połączenia głosowego, natomiast rzeczywisty raport opiera się o standard SMS, czyli system DLR.

Wdrożony system śledzenia raportowania DLR i CDR charakteryzuje się:

  • przesyłaniem statusów pośrednich np. „Nawiązane połączenie”, „Generowanie głosu", „Nieodpowiednie okienko czasowe"
  • ponownym odpytywaniem o raporty DLR w przypadku ich braku.
  • Certyfikaty bezpieczeństwa

    Gwarancja najwyższego poziomu bezpieczeństwa przy korzystaniu z usług TideTelco. Więcej
  • Infrastruktura techniczna

    Infrastruktura techniczna TideTelco oparta jest na najnowszych technologiach IBM. Posiadamy własny węzeł telekomunikacyjny, co pozwala budować niezależne tunele między nami Więcej
  • Jak rozpocząć?

    Do dyspozycji jest zestaw gotowych narzędzi do wysyłki oraz opcji integracji z rozwiązaniami zewnętrznymi. Aby w szybki sposób wysłać masowy Więcej
  • Jakość i bezawaryjność

    Stawiamy na wysokiej jakości sprzęt i sprawdzoną technologię, aby można było korzystać z usługi TideTelco 24 godziny na dobę. Bez Więcej
  • 1
  • 2
  • 3

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...