FAQ

Informacje ogólne

Jakie sieci są obsługiwane przez usługi TideTelco?

Usługi TideTelco są podłączone bezpośrednio do wszystkich polskich operatorów GSM (T-mobile, Plus, Orange, Play). Posiadają także wiele połączeń do operatorów zagranicznych. Łącznie takich połączeń jest ponad sto.

Jaka jest wydajność i stabilność usług TideTelco?

Opierając się na przykładzie VMS, usługi TideTelco są wstanie nawiązać 3000 jednoczesnych połączeń głosowych przez bezpośrednie połączenia do polskich operatorów. Aby obsłużyć taką ilość oraz zagwarantować wysoki poziom dostępności została wdrożona specjalna infrastruktura techniczna.

Jakie jest bezpieczeństwo usług TideTelco?

W usługach TideTelco stosowane są tylko zabezpieczenia najwyższego poziomu. Do szyfrowania komunikacji poprzez Internet stosujemy certyfikaty SSL (więcej w „Certyfikaty bezpieczeństwa”) oraz posiadamy własną pulę zewnętrznych adresów IP, dzięki czemu możemy budować bezpieczne tunele VPN typu Site2Site.

VMS i Fax

Czy przy usługach TideTelco można zaimportować własną bazę kontaktów?

Tak, TideTelco oferuje możliwość importowania bazy kontaktów przy wysyłce zarówno wiadomości głosowych, jak i faksów. Baza powinna być przygotowana w pliku tekstowym (*txt). Format zapisu numerów kontaktowych może być dowolny (np. +48 600 000 000, 600-000-000, 600000000). Platforma Tide jest ma możliwość wyeliminowania wszystkich niepotrzebnych znaków.

Czy istnieje możliwość wyboru dokładnego terminu wysyłki VMS/Fax?

Tak, PlatformaTide ma możliwość wyznaczenia dokładnej daty i godziny wysyłki. Jest to bardzo funkcjonalne w przypadku wysyłki wiadomości na numery stacjonarne.Ustalenie dokładnych „okienek czasowych” może usprawnić proces i skuteczność kampanii głosowej.

Czy można ustawić minimalną/maksymalną liczbę nawiązywanych jednorazowo połączeń?

Tak, TideTelco ma możliwość dostosowania procesu wysyłki do potrzeb klienta. Rozwiązanie to szczególnie sprawdza się w sytuacji, w której klient otrzymujący wiadomość głosową, ma możliwość przekierowania połączenia do Call Center. Pozwala to na uniknięcie zablokowania ruchu przychodzącego do konsultantów zewnętrznych.

Czy istnieje możliwość przekierowania wiadomości głosowej do Call Center?

Tak, TideTelco oferuje możliwość dowolnego skonstruowania schematu wiadomości głosowej. Dzięki temu odbiorca w łatwy i szybki sposób może uzyskać więcej informacji na temat otrzymanej oferty/informacji.

  • Certyfikaty bezpieczeństwa

    Gwarancja najwyższego poziomu bezpieczeństwa przy korzystaniu z usług TideTelco. Więcej
  • Infrastruktura techniczna

    Infrastruktura techniczna TideTelco oparta jest na najnowszych technologiach IBM. Posiadamy własny węzeł telekomunikacyjny, co pozwala budować niezależne tunele między nami Więcej
  • Jak rozpocząć?

    Do dyspozycji jest zestaw gotowych narzędzi do wysyłki oraz opcji integracji z rozwiązaniami zewnętrznymi. Aby w szybki sposób wysłać masowy Więcej
  • Jakość i bezawaryjność

    Stawiamy na wysokiej jakości sprzęt i sprawdzoną technologię, aby można było korzystać z usługi TideTelco 24 godziny na dobę. Bez Więcej
  • 1
  • 2
  • 3

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...