Inteligentna infolinia i połączenia głosowe dla sieci detalicznych

Zoptymalizuj koszty obsługi klienta dzięki możliwościom inteligentej infolinii, która może rozpoznać klienta i samodzielnie udzielić informacji.

Co nas wyróżnia?

Stały rozwój

Nieustana rozbudowa usługi, nowości dostępne bez potrzeb aktualizacji.

Innowacyjność

Najnowsze technologie gwarantujące stabilność i wydajność.

Jakość HD

Połączenia głosowe bez szumów, dające wrażenie, jakby rozmówca stał obok.

Pomoc specjalistów

Prekonfiguracja, pomoc w modyfikacji ustawień, wspracie techniczne.

Przydatne funkcje

Personalizacja powitań
Rozpoznanie uczestnika programu lojalnościowego i powitanie po imieniu.
Nagranie lub syntezator mowy
Podpięcie dowolnej liczby nagrań lub czytanie tekstu przez naturalnie brzmiący syntezator mowy (5 polskich lektorów do wyboru).
Dynamiczna treść powiadomień
Indywidualne treści powiadomień głosowych z opcją podania punktów w programie lojalnościowym, indywidualnego kodu rabatowego.
Rozpoznanie lokalizacji
Identyfikacja obszaru, z jakiego dzwoni klient po numerze kierunkowym bądź porównanie numeru telefonu z bazą danych programu lojalnościowego.
Audio nawigator po sklepach
Po automatycznym rozpoznaniu lokalizacji osoby dzwoniącej lub wybraniu tonowo np. miasta z listy, odtworzony jest komunikat o sklepach w okolicy i godzinach otwarcia.
Przekierowania na dowolne numery
Ustawienie dowolnej liczby przekierowań na numery stacjonarne i komórkowe uporządkowane w działy, tematy pomocy lub punkty sprzedaży.
Łatwa budowa menu infolinii
Przyspieszenie procesu obsługi klientów, dostawców i franczyzobiorców dzięki dobrze zaprojektowanemu menu infolinii, które można samodzielnie aktualizować.
Nagrywanie rozmów
Zapis rozmowy telefonicznej od samego początku lub od zadanego momentu.

Ważne cechy

Dostęp online
Zarządzanie infolinią i dostęp do raportów przez przeglądarkę internetową.

Zastosowanie

Akcje promocyjne
Udzielenie informacji o zasadach promocji, źródle pozyskania i zasadach przetwarzania danych osobowych.
Sprzedaż przez e-sklep
Automatyczna informacja o stanie realizacji zamówienia, po podaniu jego numeru, połączenie z dowolnym działem.
Zwroty i reklamacje
Udzielenie informacji o procedurach, stanie realizacji i rozliczeniach.
Wyszukiwanie sklepu
Podanie adresu i godzin otwarcia po wybraniu tonowo interesującego województwa, miasta itp., z uwzględnieniem numeru telefonu rozmówcy.

Przyjrzyj się bliżej TideTelco

Interesuje Cię usługa TideTelco?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...

×

Masz pytania?

Zostaw nam numer telefonu, a oddzwonimy.
×

Zaczekaj. Oddzwonimy do Ciebie!

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.