Kompleksowe wsparcie kontaktu z dłużnikiem

Dotrzyj do dłużnika różnymi kanałami: połączenia głosowe, fax, Voice mailing. Sięgnij po dobrodziejstwa technologii, by zwiększyć liczbę nawiązanych połączeń.

Firmy windykacyjne

Tide Telco zapewnia wysokiej jakości połączenia głosowe przez SIP Trunk oraz prezentację dowolnym numerem: stacjonarnym i GSM. Obsługuje połączenia przychodzące (infolinia). Może byż rozszerzone o masową wysyłkę SMS głosowych, email, SMS i fax.

TideTelco to wydajne usługi telekomunikacyjne z wbudowanym CRM i DQM (Data Quality Management).

VMS i Fax w firmach windykacyjnych

  • przypomnienie o zbliżającym się upływie terminu płatności faktury
  • informacje o całkowitym stanie zadłużenia (np. na konkretny dzień)
  • przesłanie monitu z informacją o nieuregulowanej płatności
  • przesłanie dłużnikowi prośby o wskazanie możliwego terminu uregulowania płatności
  • przesłanie ostatecznego wezwania do zapłaty (np. jako dodatek do wysłanego wcześniej listu)
  • przesłanie informacji, że w przypadku nieuregulowanej płatności dłużnik zostanie wpisany do rejestru dłużników BIG
  • poinformowanie dłużnika o konieczności wszczęcia postępowania sądowego w przypadku nieuregulowania należności
  • informacja o wszczętym postępowaniu
  • informowanie klientów o postępach w ściąganiu należności.

Przyjrzyj się bliżej TideTelco

Interesuje Cię usługa TideTelco?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...

×

Masz pytania?

Zostaw nam numer telefonu, a oddzwonimy.
×

Zaczekaj. Oddzwonimy do Ciebie!

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.