Systemy IVR wspomagajęce pracę centrów telemarketingowych

Zadbaj o płynną i spersonalizowaną komunikację z klientem. Zredukuj swoje koszty, ogranicz czas pracy konsultantów i usprawnij procesy połączeń w swojej firmie.

Centra telemarketingowe

TideTelco to oferta dostosowana do potrzeb centrów telemarketingowych, pozwalająca na ograniczenie czasu pracy konsultantów i usprawnienie procesu obsługi połączeń przychodzacych i wychodzących.

System IVR dla centrów telemarketingowych

  • interaktywna obsługa osoby dzwoniącej poprzez system IVR
  • realizacja połączeń przychodzących i wychodzących
  • gwarancja dostosowania systemu do indywidualnych potrzeb klienta
  • informacje dynamiczne (klient może dokonywać wyboru za pomocą klawiatury telefonu DTMF), np. wybór rodzaju usługi, języka obsługi, uzyskanie dostępu do wybranych informacji
  • możliwość przekierowania połączeń do call center w dowolnym momencie
  • wstępne rozpoznanie potrzeb klientów
  • wpływ na profesjonalny wizerunek firmy (zniwelowanie konieczności wielokrotnego przełączania klientów do różnych pracowników)

Przyjrzyj się bliżej TideTelco

Interesuje Cię usługa TideTelco?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...

×

Masz pytania?

Zostaw nam numer telefonu, a oddzwonimy.
×

Zaczekaj. Oddzwonimy do Ciebie!

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.