Usługi telekomunikacyjne dla branż

Myślisz o uruchomieniu infolinii? Chcesz sprzedawać lub windykować przez telefon? Zobacz, jak usługi telco usprawniają pracę w danej branży.

Wysyłanie masowych spersonalizowanych wiadomości głosowych, których treść może być odtwarzana z przygotowanego wcześniej nagrania lub zmieniać się "w locie" i być odczytywana przez automatycznego lektora, udostępnianie samoobsługowych infolinii, wsparcie dla call center, a także masowe wysyłanie i odbieranie internetowych faksów daje wiele możliwości dla konkretnych branż.
  • Tide Telco zapewnia wysokiej jakości połączenia głosowe przez SIP Trunk oraz prezentację dowolnym numerem: stacjonarnym i GSM. Obsługuje połączenia przychodzące (infolinia). Może byż rozszerzone o masową wysyłkę SMS głosowych, email, SMS i fax.

    Więcej
  • Inteligentna infolinia i połączenia głosowe dla sieci handlowych. Integracja z programem CRM/lojalnościowym lub kasowym daje możliwości identyfikacji klienta i samodzielnego udzielania odpowiedzi przez syntezator mowy.

    Więcej
  • Dzięki powiadomieniom głosowym pacjenci pozostają w stałym kontakcie z placówką medyczną, co wpływa na wzrost poziomu zaufania i skuteczność leczenia.

    Więcej

INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDETELCO?

Zadzwoń 222 927 901, napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wypełnij pola:

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...