Usługi telekomunikacyjne dla branż

Myślisz o uruchomieniu infolinii lub wirtualnego faksu? Chcesz sprzedawać lub windykować przez telefon? Zobacz, jak usługi telco usprawniają pracę w danej branży.

Branże

Wysyłanie masowych spersonalizowanych wiadomości głosowych, których treść może być odtwarzana z przygotowanego wcześniej nagrania lub zmieniać się "w locie" i być odczytywana przez automatycznego lektora, udostępnianie samoobsługowych inforlinii, wsparcie dla call center, a także masowe wysyłanie i odbieranie internetowych faksów daje wiele możliwości dla konkretnych branż.
  • Profesjonalne badanie opinii publicznej, wykorzystanie automatycznych ankiet głosowych i faksów.

    Więcej
  • Rozszerzenie oferty agencji o wysyłkę SMS na telefon stacjonarny (Voice SMS) to wzrost efektywności i łatwiejsze mierzenie konwersji. Masowa wysyłka faks to sposób dotarcia do większości firm i tradycjonalistów.

    Więcej
  • TideTelco to oferta dostosowana do potrzeb centrów telemarketingowych, pozwalająca na ograniczenie czasu pracy konsultantów i usprawnienie procesu obsługi połączeń przychodzacych i wychodzących.

    Więcej
  • Wiadomości głosowe potrafią zafrapować potencjalnych klientów, a wirtualny fax to wygoda pracy z dokumentami dla pracowników. Duża liczba wykonywanych i odbieranych połączeń telefonicznych zachęca, by sięgnąć po Infolinię TideTelco i SIP Trunk.

    Więcej
  • Tide Telco zapewnia wysokiej jakości połączenia głosowe przez SIP Trunk oraz prezentację dowolnym numerem: stacjonarnym i GSM. Obsługuje połączenia przychodzące (infolinia). Może byż rozszerzone o masową wysyłkę SMS głosowych, email, SMS i fax.

    Więcej
  • Mieszkańcy i lokatorzy informowani są na bieżąco o nowych ofertach mieszkaniowych, a także awariach, remontach i trwających pracach konserwacyjnych na danym terenie.

    Więcej
  • Umożliwienie samodzilnego umówienia się na wizytę w salonie. Informowanie o nowościach i prowadzenie programów lojalnościowych.

    Więcej
  • Wysyłanie faksów pozwoli na przesłanie faktury za wykonane naprawy lub zakupione części oraz przypomnienie o nieuregulowanej należności

    Więcej
  • Inteligentna infolinia i połączenia głosowe dla sieci handlowych. Integracja z programem CRM/lojalnościowym lub kasowym daje możliwości identyfikacji klienta i samodzielnego udzielania odpowiedzi przez syntezator mowy.

    Więcej
  • Uruchom infolinię, by nie tracić czasu na informowanie telefonicznie o statusie zamówienia. Uruchom wirtualny fax i usługę fax2mail i mail2fax, by obsługiwać faksy przez skrzynkę e-mail.

    Więcej
  • Fakt zgłaszania przez mieszkańców różnych miejscowości chęci otrzymywania powiadomień, sprawia że coraz częściej w urzędach w całej Polsce wykorzystywane są wiadomości głosowe i Faksy.

    Więcej
  • Przesyłanie zbiorowych ofert szkoleń biznesowych dla firm za pomocą smsów głosowych i faksów to rozwiązanie dla usług szkoleniowych, dające przewagę konkurencyjną na rynku.

    Więcej
wczytaj więcej przytrzymaj SHIFT aby wczytać wszystko wczytaj wszystko

Interesuje Cię usługa TideTelco?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...

×

Masz pytania?

Zostaw nam numer telefonu, a oddzwonimy.
×

Zaczekaj. Oddzwonimy do Ciebie!

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.