Dołącz

Infolinia

Infolinia TideTelco jest systemem pracującym w chmurze (cloud) i obsługującym połączenia przychodzące z określonym planem zapowiedzi (IVR).

Szybkie uruchomienie

Uruchomienie tradycyjnej infolinii z reguły jest drogie i czasochłonne. Wymaga również przygotowania kosztownej infrastruktury technicznej. Infolinia TideTelco jest gotowym rozwiązaniem z możliwością szybkiego wdrożenia bez konieczności ingerencji w dotychczasowe rozwiązania telekomunikacyjne firmy.

Działanie infolinii

Infolinia TideTelco bazuje na 9 cyfrowym numerze komórkowym, który przekazany jest do kontaktu klientom użytkownika usługi. Wszystkie połączenia przychodzące przekierowywane są na wskazane przez użytkownika numery firmowe (stacjonarne lub komórkowe). Przekierowanie do odpowiedniego działu/ specjalisty następuje po wciśnięciu przez klienta odpowiedniego klawisza w telefonie. (Informacja na temat przypisania numerów odtwarzana jest po nawiązaniu połączenia).

Niskie koszty

Jedyne koszty, jakie ponosi firma to opłata za przekierowanie połączenia na numer firmowy. Ceny zaczynają się już od 0,039 PLN/min. Oznacza to, że z dnia na dzień, bez zobowiązań, bez inwestycji, można udostępnić swoim kontrahentom dostęp do infolinii z każdego miejsca na świecie i z każdego rodzaju telefonu. Infolinia TideTelco jest na tyle elastycznym i skalowalnym produktem, że nie ma znaczenia, czy spodziewamy się 20, czy 10.000 przychodzących połączeń dziennie.

Bogata funkcjonalność Przydatne opcje

  • Numery komórkowe do obustronnej komunikacji +

    Wybierz prestiżowy numer komórkowy jako numer Infolinii, na który mogą dzwonić klienci. Wysyłaj z tego samego numeru wiadomości SMS, MMS lub powiadomienia głosowe. Więcej
  • Drzewo IVR i Dialplan +

    Rozbuduj Infolinię o identyfikację klienta i automatyczne reguły przekierowań do odpowiednich działów z uwzględnieniem godzin pracy działów lub częstotliwości wydzwaniania numeru. Więcej
  • Nagranie jako powitanie +

    Przygotuj oryginalne nagranie, które zostanie odtworzone w momencie połączenia z Infolinią. Więcej
  • Przekierowania połączeń +

    Wskaż dowolną ilość numerów firmowych: stacjonarnych i komórkowych, na które mogą być kierowane połączenia z Infolinii. Zaangażuj do obsługi klienta pracowników zdalnych. Więcej
  • Nagrywanie rozmów +

    Kontroluj jakość obsługi klienta Infolinii zapisując rozmowy. Archiwizuj nagrania w bazie TideTelco, by w razie potrzeby szybko odszukać je po wielu kryteriach wyszukiwania. Więcej
  • 1
  • 2

Interesuje Cię usługa TideTelco?